»SPLETNI TURIZEM IN DIGITALNI MARKETING« (Od osnov do samostojne spletne uspešnosti)
»SPLETNI TURIZEM IN DIGITALNI MARKETING«
(Od osnov do samostojne spletne uspešnosti)
V sredo, 6. marec 2024 od 14.00 do 16.00 ure,
Dogodek bo fizično na lokaciji SPOT Obalno-kraške regije, Primorska gospodarska zbornica, Ferrarska ulica 2, Koper.
Udeležba na dogodku je BREZPLAČNA!
Dogodek je namenjen vsem podjetnikom in potencialnim podjetnikom, ki želijo pobliže spoznati ključne elemente, ki oblikujejo razumevanje digitalnega marketinga, trajnostnih praks, inovacij ter poslovne učinkovitosti. Posebna pozornost bo namenjena uporabi orodij, ki so ne le močna, temveč tudi dostopna vsem, ne glede na posameznikove izkušnje v digitalnem svetu.
PROGRAM DOGODKA:
14.00 – 16:00
Uvod 1. Osnove digitalnega marketinga
| Osnove digitalnega marketinga Objava ni marketing!
|
2. Analiza ciljne publike | UVP-unic value proposition Programi za analizo potencialnih strank:
|
3. korak je prepričati ciljno publiko, da ukrepa
| Ciljno usmerjeni oglasi za dosego specifične ciljne skupine Kako ustvariti privlačen ciljno usmerjen oglas? Pravila za oglase Pravila za Instagramov oglas Kako uporabiti vse formate, ki nam jih Instagram ponuja? Nadgradnja Instagramovega algoritma 2024 Pravila za oglaševanje na Facebooku Pravila za oglaševanje na LinkedInu Pravila za oglaševanje na X (Twitter) Uporaba hashtagov (#) Delavnica: Kako ustvariti privlačen ciljno usmerjen oglas? Orodja za izgradnjo grafične podobe oglasa Grafična izdelava oglasa v PowerPoint Grafična izdelava oglasa v Microsoft Designer Grafična izdelava oglasa v Canva
|
4. Povečanje vaše vidnosti prek OTA kanalov
| OTA Zakaj uporabljati promocije na OTA? TripAdvisor Booking Fotografije Ocene Razlike Expedia Visit-slovenia.eu Quick on trip Odzivi na ocene
|
5. SEO in optimizacija
| Kako Izboljšati SEO Takoj? Mobilne aplikacije Ustvarjanje vsebine najvišje kakovosti Zakaj je potrebna raziskava ključnih besed? Zakaj je pomembno, da upoštevate potovanje stranke? Faze objav, glede na namen iskanja občinstva Faze potovanja občinstva
|
6.Ustvarjanje vsebine | Kako ustvariti vrhunsko vsebino? Kako pridobiti obiskovalce za ogled vaše vsebine: Organski promet- SEO člankov Kako pridobiti obiskovalce za ogled vaše vsebine: referenčni promet Za zagotavljanje referenčnega prometa je ustvarjanje vsebine, ki jo je mogoče deliti! Kako pridobiti obiskovalce za ogled vaše vsebine: E-poštni promet Kako prepričaš ljudi, da dejansko odprejo tvoja e-poštna sporočila? Kako pridobiti promet za ogled vaše vsebine: družbena omrežja?
|
7.Ai za pisanje in optimizacijo
| Uporaba GPT v podjetništvu: Primer opisa za izdelavo članka za oglas ali blog članek:
|
8. Vodnik za uporabo Gmail-a v turizmu
| Postavitev Gmail Podpis za e-poštni naslov
|
Vprašanja in Zaključek |
Delavnico bo izvedel Simon Požek, izjemno predan strokovnjak z bogatimi izkušnjami v digitalnem marketingu.
Prijave do torka, 05. 03. 2024 prek spletne prijavnice: https://docs.google.com/forms/d/1g58laHVH16gk0FhsCPkdPYho2GfvTJBg5R-bZcbZmBw/edit
Dodatne informacije lahko dobite na PGZ Koper, pri svetovalki Mirjani Župan, tel.: 05 66 25 834 oz. po e-pošti: mirjana.zupan@pgz-slo.si