Testiranje zaposlenih v prodajalnah – obvestilo

covid

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo obvešča, da so ministrstvo in pristojni inšpektorati sprejeli skupno stališče do vprašanja v povezavi z obveznostjo testiranja zaposlenih v prodajalnah (3., 4. in 5. člen veljavnega Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji).

Navajajo, da se pogoj testiranja zaposlenih enkrat tedensko (oziroma ustrezna dokazila) pri izjemi prodajaln nanaša na vse zaposlene, ki so neposredno ali posredno v stiku s prodajalci ali blagom (pogoj testiranja tako npr. velja tudi za skladiščnike, čistilke, varnostnike,…).

V kolikor pa določene storitve v prodajalni opravljajo zaposleni pri drugem podjetju na podlagi pogodbe med obema, trgovcem in tem podjetjem (npr. zagotavljanje storitev čiščenja preko čistilnega servisa, zagotavljanje storitev varovanja preko varnostne službe, trgovski potniki ipd.), pa gre za odnos B2B, ki se z odlokom ne ureja.

Kljub temu ministrstvo trgovcem priporoča, da zaradi varnosti svojih strank tudi s pogodbenimi partnerji v pogodbi dogovorijo testiranje njihovih zaposlenih, ki v prodajalnah prihajajo v stik s strankami ali blagom.

Deli s prijatelji

Share on facebook
Share on email
Share on twitter

Zadnje aktivnosti