Loading Dogodki

Brezplačna on-line delavnica »Vsi prodajamo – tudi v času nestabilnih razmer«

4. marca|9:00 dop - 12:00 pop

SPOT svetovanje Obalno-kraške regije organizira brezplačno on-line delavnico
»Vsi prodajamo – tudi v času nestabilnih razmer«

v ČETRTEK, 4. marca 2021 od 9. do 12. ure,
preko spletnega orodja ZOOM.

Delavnica je BREZPLAČNA!

V času nestabilnih razmer, ki jih je povzročila svetovna zdravstvena kriza, se v podjetjih poraja
potreba po hitrih odločitvah, odzivnih strategijah in prilagoditvah, da bi poslovanje čim prej
postavili v stabilne okvirje.

Pomembno so se v tem času spremenile navade in prioritete naših kupcev, ki posledično
zahtevajo spremembe v načinu prodaje, da bi tudi v spremenjenih razmerah našim strankam
lahko zagotovili odlično uporabniško izkušnjo.

Poraja se potreba po novem načinu delovanja in razmišljanja v podjetjih, kjer postaja prožnost
nova strateška vrednota. Potrebne so številne procesne, pa tudi strateške spremembe, da bodo
podjetja na trgu ne le obstala, temveč bodo, prav zaradi prepoznavanja in prilagajanja nastalim
spremembam, izkoristila dane priložnosti ter zmagovala in rasla.

Delavnica je namenjena podjetnikom (MSP), ki so v vlogi prodajalcev blaga ali storitev ter
potencialnim podjetnikom, ki se odločajo za opravljanje poslov prodaje.

PROGRAM DELAVNICE (od 9:00 – 12:00):
1. Katere so osnovne naloge in cilji podjetja tudi v času nestabilnih razmer
2. Kateri so ključni pritiski, s katerimi se morajo podjetja danes uspešno soočati?
3. Ključne spremembe v načinu poslovanja in prodaje ter kako se jim prilagoditi?
– Spremembe v navadah in prioritetah kupcev
– Spremembe v načinu prodaje
– Strateške in procesne spremembe poslovanja
– Spremembe v načinu komuniciranja
4. Digitalizacija internega in eksternega poslovanja – digitalni ekosistem
5. Prožnost kot nov način delovanja in razmišljanja v podjetjih.
6. Kako dosledno izpolnjujemo svojo veliko obljubo trgu danes ? Stranke nas potrebujejo
bolj kot kadar koli prej.
7. Opredelimo in izboljšajmo ključne stične točke z našimi kupci (»touchointi«) v novi realnosti!
8. Kaj oblikuje našo identiteto in krepi našo blagovno znamko? Izkoristimo dane razmere za
okrepitev našega položaja na trgu!
9. Katere vrednote nas v novih razmerah v podjetju še bolj povezujejo?
10. Kako z odgovornostjo, zaupanjem in sodelovanjem vseh zaposlenih ustvarimo odlično
uporabniško izkušnjo in dosežemo poslovno odličnost?

Delavnico bo izvedla predavateljica Mateja Milost, direktorica svetovalnega podjetja Fimago in
predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, ki že 25 let deluje na področju izvoznega svetovanja,
internacionalizacije in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 250
domačim in tujim podjetjem pri prodoru na tuje trge in izboljšanju trženjskih aktivnosti.

Potek delavnice:
Delavnica bo potekala v ON-LINE obliki v živo med 9.00 in 12.00 preko spletne aplikacije ZOOM.
Povezavo za spremljanje delavnice vam bomo poslali na vaš e-mail naslov, dan pred dogodkom.

Število mest je omejeno!

Prijave: Prijave na delavnico zbiramo najkasneje do srede, 3. marca 2021 oz. do zasedbe prostih mest preko spletne prijavnice.

Dodatne informacije lahko dobite pri ORA Krasa in Brkinov d.o.o., svetovalka Dolores Kovšca, tel.: 051 424 532 oz. po e-pošti: dolores.kovsca@ora.si.

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javne agencije

Deli dogodek

  • Ta dogodek je minil.

Podrobnosti

Datum:
4. marca
Čas:
9:00 dop - 12:00 pop
Kategorija Dogodek: